1:a december

Nu är vintern här på riktigt i alla fall, i morse var det 20 minus grader och sviiiiinkallt, burr! Vet snart inte vad jag ska ta på mig längre, jag började ju med termobyxor för flera veckor sen. hm..

Philippa var duktig på träningen igår och gick ganska bra idag också. Imorgon ska hon få komma ut och röra på sig lite i snön och resten av helgen rider Anja på henne. Blir inte riktigt klok på hostan, igår var det absolut ingenting och idag hostade hon ganska mycket. Kan ha med kylan och höt att göra kanske. Får avvakta och se helt enkelt.. Hon är ju pigg i alla fall!

Något annat bra är att det är X2000 mellan Katrineholm och Karlstad imorgon - går mycket snabbare hem! Åker vid ungefär 2 och är hemma 18. Helt okej.

Inatt drömde jag att jag var tvungen att åka härifrån av någon anledning, vaknade i alla fall av att jag grät och var halvt förtvivlad.. gissa om jag sov dålig eller?! Jo tack, trött som bara den stapplade jag upp vid 7. Imorgon börjar jag 6, med andra ord borde jag  sova vid det här laget.

Har dock absolut inga problem med att somna, som vissa redan vet.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0