:)

Orkade bara sova till 9 idag, sen fick det bli film och lite telefonprat i några timmar, helt okej morgon och förmiddag för min del med andra ord. Nästan bättre än helt okej till och med.

Har även gjort två stora pajer som jag ska ha med mig tillbaks hem o frysa in, gott! Hoppas jag...

Eftermiddagen och kvällen spenderades med min Malin, en tur till Säffle och sedan idol i Tveta. Hämtade hem far från julbordet och åkte tillbaks hit, till Åmål. Ska alldeles strax sova.. Imorgon ska jag troligen till Säffle och titta när Malin tränar för Wille och efter det träffa faster och kusinerna. Plus att jag ska hinna med en tur till Tveta o hälsa på hästarna, Chikita, Philippas dotter och hennes polare.

Så får det bli!

God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0