Julmys <3

Åååh nu börjar det äntligen bli juligt hos oss, granen är på plats, pepparkakshuset bakat och ihopsatt, marsipangrisarna utplacerade och julmaten köpt. Kan inte bli mycket bättre! Har tyvärr tappat bort min laddare till kamerabatteriet? Men bilder kommer så småningom.

Inatt var det verkligen ingen rolig natt... Först och främst var det fullmåne.. jag kan inte sova! Vid 03.30 börjar min telefon - som låg o laddades på nedervåningen - att larma! Trodde dock att Anja var uppe och stängde av den så inte förrän tredje gången drog igång hoppade jag ner och ryckte ur batteriet.. Då hade naturligtvis Hera, som sov över hos oss, vaknat och började gnälla och kraffsa på dörrar... Mmmm! Underbart med hundar ibland. Slutade med att jag gick upp och började i stallet en stund tidigare än jag började. KUL! Sovit 2-3 timmar inatt. Inte bra. Hoppas på bättre tur i natt.

Under dagen har det varit KALLT KALLT och KALLT, har i alla fall varit ute på L med Johanna och Jackie. Philippa fick gå i ridhuset en stund.

På kvällskvisten var vi i Eskilstuna och handlade lite förnödenheter inför julafton och juldan ;). När vi kom hem stod ytterdörren på vid gavel, en viss hund hade hälsat på.. mysigt med 10grader inne. Not! Vi jobbar på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0