Snööööstooooorm

Kan någon svara mig på varför jag ALLTID åker tåg när det snöar som mest??! Får bara hoppas att jag kommer hem, beger mig vid 15.50 typ.. Tack och lov åker jag bil hem den 29:e, känns otroligt skönt! Eller ja, man ska väl hoppas på att den går hela vägen också..

Igår var jag ute i stallet med Mullis, mockade och pussade på hästarna. Dom är så söta så! Hälsade på Högbacken hästarna också men kändes så tomt utan Eulalia och Santo hjärtat :(.

Philippa har fått flytta ut i utestallet tillsammans med Simb, hoppas på att hennes hosta blir bra nu, den är uppenbarligen bättre när hon fått vara ute mycket. Hoppas bara hon vänjer sig vid att ha en kompis bara.. Lilla hjärtat!

Nu ska ja och mamma göra det sista julgodiset och efter det blir det lasagne till mat! Gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0