Stackars mig!

Sitter här i min ensamhet, Anja är ute och jobbar, försöker friskna till lite, det går sådär! Jag har lite svårt att sitta still... har varit ute och ridit på Philippa och Lukipuki, gick riktigt bra med båda två men man blir ju inte direkt friskare av det. Borde egentligen stannat inne hela  dagen..

Sofia har varit här på en kortvisit, hon kom igår kväll när jag precis skulle rida Jaccuzzi (Johannas häst) och Philippa, perfekt eftersom hon kunde jogga igång Philippa åt mig. Hon åkte dock imorse igen, men det var trevligt så länge det varade!

Å! Måste berätta, jag har gjort en marsipangris, den är superfin! Men inte riktigt klar än.. bilder kommer så småningom, vet att ni väntar med spänning!

Har precis kollar på "Remember me", tycker egentligen inte att den är så himla bra men något är det som jag dras till..



Nu ska jag ehm.. sova? Kanske.. Tills Anja kommer in, vi ska titta på "Sommaren med Göran"!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0