Vinter - sommar?

Jag (och Anja) har fastnat lite i begreppet att man lättare blir kär på sommaren, är det verkligen så? Ja menar jag personligen tycker att vintern är superfint! Och vad är mysigare än att kura ner sig i soffan med någon man tycker om när snön faller utanför och vinden viner runt husknutarna? Eller ta en promenad när allt gnistrar och solen skiner.. blir inte riktigt klok på det där. Jag tycker om vintern helt enkelt, Anja oxå.

Idag har vi ridit ut Philippa och L, blev en lång tur i det vackra vädret (!) va  tio minus sol och snö - perfekt!

Eftermiddagen/kvällen har spenderats med en klippmaskin i näven på mig - resulterade i två rakade ponnys. Bra!

Nu blir det till att sova.

Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0