Wooohooo!

SJ överträffade sig själva igår! De två första tågen var hur punktliga som helst, det var inte förrän i Flen det krånglade, en växel hade frusit och vi fick byta tåg - resulterade i endast 12minuters försening hem. HELT AMAZING!

Känns ganska skönt att vara tillbaks här, absolut inget fel med att vara hemma, men man har ju vant sig vid att bo här. Dock bara två månader kvar.. skumt vad tiden går fort!

Å jag har fått fem julklappar av mamma =) väntar med spänning tills på fredag! Jag och Bananja kommer ha det SÅÅÅ mysigt.

På juldagen blir det förhoppningsvis utgång med Johanna and her friends I guess. Jag längtar!

29:e beger jag mig hemåt igen, i en skruttig mercedes, håll er från vägarna då gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0