Besviken

Besviken är värre än att vara arg, att göra någon besviken är nästan oförlåteligt. Jag är besviken. Fast mest för att det är värre än att vara arg? Tror jag. Det ska alltid vara värst.

Och jag har dåligt samvete för att jag inte pysslade med min fina prinsessa idag, slängde ut henne på gången, mockade, hivade in henne, la mat och åkte. Och jag såg hur trumpen hon blev, det sved i hjärtat. Fast hon fick faktist en morot, B&T och en skurad hink och en dutt extra mat så så synd är det inte om henne.

Anledning? Jag ville vara en BRA medlem på Säffle Ridklubb och gå på deras anordnade medlemsmöte (dock mest för att Anki skulle baka) Tyvärr (!!!) Så var jag den enda, jag SKÄMS över hur dåliga alla Säffle Ridklubbs medlemmar är, snacka om att inte bry sig ett jävla skit om hur det ligger till! Det är precis samma sak som med lotterna ALLA skulle sälja, 1/4 av medlemmarna har hämtat ut sina lotter, det är pinsamt! Skärpning nu annars är det snart kört! Det var alltså jag, Susanne, Birgitta, Anki och Evelina på mötet... Hurra!

Imorn ska min prinsessa bli ompysslad till max. ♥

Imorgon SKA jag även skriva massvis på projektarbetet, en sväng till apoteket och ev. banken, stallet och sist men inte minst skicka in min ansökan till ridledarkursen! Troligtvis så är jag hundvakt också?

Sov så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0