Fredag

Och helg, jag har haft helg heela veckan kan jag villigt erkänna. Jag har legat i soffan med datorn i knät och läst en himla massa grejjer om hästens beteende. Sen så har jag börjat skriva också, dock inte kommit sådär jättelångt, 5 sidor kanske (dock utan bilder, så det är bara text än så länge).

Eftersom jag är hundvakt (mkt ansträngande) så kan jag inte göra så mycket mer, inte utan att ta med hunden i alla fall och det är lite jobbigt. Jag har inte ens fått av mig pyjamasen.. har haft jeans på mig en dag denna veckan och det slutade med skavsår på låren. Illa.

I eftermiddag när mamma slutat så ska jag till Philippa i alla fall, rida i paddocken tror jag minsann. Hon stod igår - pigg idag med andra ord. 18 April blir det nog tävlingsstart!

Förövrigt är jag i stort behov av en hästtransport så om någon snäll människa kan skänka mig en sådan kanske...? Inte? Nej okej.. behöver inte vara så märkvärdigt bara det fungerar. Lite drygt att behöva låna jämt. hm.

Usch, nu börjar jag till och med lukta äckligt tror jag.. dusch och rena kläder? Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0