Fredagsmys :)

Äntligen är det fredag och en underbar helg står på tröskeln och bara väntar på att få bli insläppt (vilken mening..). Men seriöst, det är helt otroligt gött. Det bästa av allt är nog ändå att jag inte har en endaste liten lektion nästa vecka för vi har projektvecka. Me like!

Idag har jag bara haft två lektioner, på 40 minuter vardera med 2h håltimme emellan, lagom! Så nu har jag faktiskt slutat och till och med tagit mig hem, lider lite med de som går till 15.30 idag, en bara lite.

Jag har lyckats bli förkyld också! Jag som varit frisk i minst två månader, illa. Hes som bara den men det kan nog finnas en bidragande orsak till det, jag och Malin var på Färjestad-Djurgården igår SEGER blev det dessutom! En del pinsamma incidenter. Slängde bland annat popcorn på killen som satt bredvid. ^^,

Nej! Det här går inte, nu ska jag åka ut och ta en tur på min pålle och efter det åka till Säffle och hämta hunden, får bli en långpromenix.

Ha en bra helg!
Kramar


Dagen till ära får ni en bild på min lilla Philippa (och lilla lillasyster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0