Leverpastej, The Baseballs och elak sol.

Jag har kommit på att jag tokälskar leverpastej! Jag vet inte riktigt vad det kommer sig men jag kan nästan leva på pastejsmörgås för tillfället, har aldrig hänt förut.

Nr. 2 som jag för tillfället gillar skarpt är The Baseballs, grymt bra musik! Någon mer som tycker så?

Och solen, den är elak. Jag var på förmiddan vid mammas jobb en sväng och tog då en långtur med Baloo, morfars vovve. Solen sken. Jag tänkte glatt att jag åker till ridskolan för att fota till projektarbetet. Solen går i moln. (jag var där i en timme nästan) happ.. otur tänkte jag så jag åker till skolan och lämnar tillbaks kameran - SOLEN SKINER. Så nu är jag lite arg på solen.

Insåg också för ca 2 minuter sedan att jag har ett möte idag 18.00, attans! Har inte varit hos Philippa än så direkt efter bloggen blir det ut till Sjöbyn, måste motionera henne, får bli en snabb tur uppåt skogen. Så är det!

Ikväll blir det tillbaks till Åmål.

Imorgon PROJEKTARBETE till max! Ni ska få se en bild som jag är nöjd med förresten;



Golosino, PRE (!?) hingst. Det är det RaCe är dräktig med.


Nu hinner jag inte mer!
Ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0