Lördagsmys

Då var första delen av melodifestivalen avklarad då, de bästa bidragen gick vidare, tyckte förutom dessa två att det var rätt så jämt. Ola's låt lät som alla andra låtar som sjungs av - 25år killar. Men men..en hemmakväll blev det åtminstone, alla andra verkar vara ute och roa sig. Får väl göra det jag också, någon gång i framtiden.

Förövrigt så har det inte hänt sådär jättemycket idag, min förkylning är på topp, känner inte för att gå och lägga mig eftersom jag vet att jag kommer hosta hela natten. Blääk! Mamma försöker få i mig Mivitotal men det är det vidrigaste jag någonsin försökt få i mig så jag vägrar, nu har hon stält fram ett glas med vitaminer till mig, sån där i bruce (stavas det så?)form som läggs i vatten. Usch.

Var ute en tur i stallet, benet är fint trots att jag red igår vilket är tummen upp! Så jag red ut en sväng idag också, fick med mig Mull på en extratur :). <3

Annars så är livet rätt trist för tillfället, behöver hända något NU. Har bestämt mig för att söka ridledarkursen och bidrag till den. 3 veckor på Strömsholm låter ju inte jättefel, faktiskt. Får se vad som sägs på Förberedande ridledarkursen imorgon.

Nu får det bli kudden.
God Natt <3

Nobody makes me feel like you make me feel.


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

dolph gjorde dig väl sömnlös ;-p

2010-02-07 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0