Melodifestivalen

Någon som håller med om att Erik Linder är söt? Jag har inget medhåll härifrån, känns ju sådär..


Snö snö och åter snö, det räcker nu tycker jag. Det har kommit flera decimeter idag, inte kul! Jag åkte till Kila och hämtade Malin imorse eftersom hennes mor vägrade släppa iväg henne ( jag vann) vi hade dressyren, gick bra. Skulle försöka ta läktarvägen ut från ridhuset, detta funkade inget vidare! Det var närmare 1m snö utanför.. attans att det ska blåsa så. Årsmötet avblåste vi faktiskt idag.. får bli imorgon istället.

Philippa tog jag mig inte ut till idag, tyvärr. Min plutt <3

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på MF.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mull

Jag håller med litegrann alex;P

2010-02-20 @ 20:48:58
Postat av: hanna

lite kanske, men han ser lite bögig ut ;P haha

2010-02-21 @ 21:53:34
URL: http://hannandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0