Avatar!

Jag tycker minsann att alla i denna lilla värld ska se Avatar. En mycket bra film.. välgjort. Älskar den <3 Var nämligen i Karlstad igår med Linus Lucas och Magnus+ en bil till. Roligt :)! Var dock inte hemma förrän seeeeent och när jag  väl kom hem så satt Stefan och Coffe här och väntade på pizzorna som jag köpt med (erkänn att jag är grymt snäll?!)

Igår var jag även ute en tur på min prinsessa.. som var sjövild. Fick en travhäst bakom oss och det var lääääskigt. Hur ska hon överleva flytten? hm... Hade tänkt ta en lugn genomridning eftersom vi skulle träna idag men icke.
Träningen gick vilket fall som helst bra (!) min prinsessa! Hon är bra fin ibland :) hihi. Ska verkligen försöka åka in till ridhuset lite oftare så det blir lite ordning och reda innan tävlingarna drar igång.

Nej.. nu ska jag fortsätta titta på tv.. och äta chips o godis... tjockt.
Imorgon får det bli en promenix med Princess och en tur till Ingela o Lillstugan.
Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0