flyttar...

japp, idag har jag och min kära vän börjat städa ur vårt lilla hus på prärien. Eller.. uppe i skogen i alla fall. Vi slängde dessutom ut julen, granen och ja.. rubbet! Bort bort bort. Så trött på jul. Så trött på allt just nu!

I alla fall så är mycket nedpackat nu, hela garderoben bland annat. Tjoho! Sen så var vi i Säffle också, hos Ingela och köpte nya skor till mig och handskar till Mulle. Nice!

Inget stall idag, tyvärr, hade tänkt det men hann inte helt enkelt. Imorgon ska jag rida dressyr tänkte jag, vecka 11 ska vi tävla! Punkt slut.

Och vet ni?! Jag hittade min sorgliga uppsats idag <3 till den, den är bra men den är sorglig.. usch! Jag måååste varit på depp-humör när jag skrev den :P. Ska ta med den o skriva in och rent den på datorn igen.

Imorgon blir det som sagt stallet och sen så får det bli till att plugga lite!

Nej.. nemas point att jag skriver mer, deppigt humör för tillfället. Yey!

Ajöss

Kommentarer
Postat av: skogens konung

släng ut allt onödigt på baksidan... rådjuren käkar nog upp det :-p

2010-01-05 @ 12:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0