Fredagsmys!

Kvällen har bestått av a-lags match i hockey, jag mamma och Pontus tog på oss långkallingarna och åkte till kära Säffle för att titta på lillebrorsans match, vann gjorde dom också!

Nu blir det tapas och sen ska jag ta kvällen för att gå upp vid halv sju och åka till stallet till möran. Har möra-görat i stallet både lördag och söndag, mys på det! Sånt tycker jag om även om det innebär tidiga morgnar. <3

Idag har jag haft en lugn dag i skolan, svenska, GYMMET, biologi och franska, lovely! Efter skolan åkte jag och Mull till Ica för att köpa årets första semla, mumma! (kunde ja faktiskt äta en sån nu när ja tränat hela TRE gånger denna veckan, utöver ridningen!) Sedan så begav vi oss till min lilla häst, ville att Malin skulle titta hennes gång när ja tömkörde så hon inte såg oren ut, vilket hon inte alls gjorde. Däremot ömmar hon lite i ryggen, blir tömkörning resten av helgen så får ja se hur hon ser ut sen, int bra att lilla prinsessan har ont! När vi var klara hos min åkte vi  till Högbacken för att titta på Rolle, Cicci's nya hingst, en kallblodstravare på 16 bast och riktigt söt! Bilder kommer så småningom, va så säkra!
Och dagens höjdpunkt nummer ett var en skrittur på min älskade prins Santo, det var såååååååååhäääääääääääääär längesen! Mysisen <3 Lite svårt att inse att han faktiskt blir 18år nu..

Nästa vecka är inte speciellt lugn..
Måndag: Skolan, hästen och DUSmöte!
Tisdag: Skolan, Gullsjö med mor, hästen innan plugget.
Onsdag: Skola, stall och gymmet.
Torsdag: Skola - miljöpolitikprov! och Philippa
Fredag: Skola - kemiprov! gymmet, stallet.
Lördag: Wille-träning! wiiie!
Helgen är ledig dock, vad jag vet än sålänge! Hoppas på lite barnpassande!

Den 13-14 februari ska jag och Beafjanten till Kil (!?) på föreberedande ridledarutbildning som förhoppningsvis leder till ridledarutbildningen i sommar <3! Vi ska även hjälpa till med ett femdagars ridläger i sommar så det blir nog ett bra år så småningom :)

Nu blir det minsann mat!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0