Helgen snart slut!

Japp och jag har överlevt två tidiga morgnar i stallet, jag måste säga att Philippa och Chikita är bra snälla jämför med.. Race, CoRall och Spikey, de har alla ärvt Race TREVLIGA humör! När man tar på Race täcket på morgonen så bits hon och sparkas med alla fyra benen, väldigt spännande.

För övrigt så ska jag pröva mata Philippa med havre nu, vi får se hur lång tid det tar innan hon exploderar! :D Kör 50/50 till att börja med.. Idag red jag barbacka och hon va väldigt fin faktiskt, ska tömköra tisdag och onsdag sen får jag pröva sadel på torsdag om hon inte ömmar, i värsta fall får ja väl träna barbacka:P haha.

Resten av dagen blir lugn och ikväll ska jag och syrran på bio i Karlstad, trevligt värre serni!

Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0