Mardrömmar...

...igen! Andra natten i rad nu som jag drömmer hemskheter och konstigheter, allting är sådär på gränsen till att man ska  få panik så man vaknar med hjärtklappning (heter det så? Hög puls i alla fall) efter varenda liten jobbig detalj, inte undra på att man blir trött inte. Som tur är så har jag sovmorgon idag, börjar inte förrän 11.40 <3

Igår var det dags för årets första DUS-möte, hämtade påvägen dit upp Emmie på Lillerud och sedan Anna L på tågstationen, smärtfritt så långt. Sen var det lite krångligt att hitta till idrottens hus så vi var ute och velade ett tag men tillslut kom vi rätt. GPS nästa?  Johanna skulle prata med Sture ;). Just nu är vi nog alla lite hm.. oengagerade (?) eftersom det snart är årsmöte och ingen mer än valberedningen vet hur 2010 kommer se ut.

Idag blir det som sagt lite skola, religion och franska och en föreläsning tror jag minsann att det är idag. Efter skolan är tanken att jag och mamma ska till Gullsjö och pumpa lite, gött säger jag! Känns som om man varit ledig hela helgen men så är ju faktiskt inte fallet, mockade 6 boxar och gjorde massa tunga ensilagepåsar och red så det får man nog faktiskt kalla lite träning åtminstone. Med andra ord har jag bara haft en vilodag och det var igår.

Efter träningen får det bli en tur ut till stallet och röra lite på Philippa, hon stod också igår. Hoppas hoppas hoppas på att hon inte markerar något i ryggen idag. På lördag är det Willeträning igen och som det ser ut nu ska jag åka helt själv, scary movie. Det går allt bra;).

Nu blir det lite frukostkäk!
Pusspuss

 

Kommentarer
Postat av: måns adoptivfarsa

drick lite varm mjölk! det hjälper ;-p

2010-01-20 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0