Sammanfattning..

Jag tänker inte, som alla andra, att sammanfatta hela 2009 för jag har absolut inget minne av vad jag gjort. Några höjdpunkter var såklart:
Spanien med mamma, Lena och Marielle.
Danmark med familjen
KÖRKORTET
och att bli 18 överhuvudtaget.

Däremot tänkte jag sammanfatta de senaste dagarna! På nyår till exempel, så var vi först hos Linusen och eftersom han hade 12 valpisar hemma och vi var 6 tjejer blev vi kvar där ett tag. :). Vid halvelva tiden körde Linus snälla pappa oss till Victor! Den färden är inte värd att tala om... pinsamt! I alla fall så kom vi dit och vi hde allt roligt. Det var lite stök bestående av snöbad och sådär men hyffsat lugnt tycker jag. Trevligt.
Fick skjuts hem av en kille jag aldrig sett förut vid halvtvå-tiden kanske. Väl hemma lagade vi mat, tortellini med kantareller och skinksås, typ. Väldigt smaskigt. Efter den delikata måltiden blev det en god natts sömn.

Igår sov vi som sagt ett bra tag och efter detta blev det en film med Mull. Mat och slappande framför tv:n och vid sjutiden åkte jag ut till Linus, plockade in hästarna och sen körde vi Kajsa till stan och åkte till Victor för att hämta Linus kavaj som han glömt. Efter det blev det film ;) dagens kommentar var helt klart den Bert drog när han tyckte att han behövde mer plats i soffan.
B: - Jaha.. är ni ihop eller bara kompisar?
L: - Kompisar..
- Synd.
- Vadå då?
- Ja annars kunde ni ju knött ihop er så att jag fick mer plats...
HAHAHAHA!

Åkte hem någon gång runt 12 och sov.

Just nu raggar jag bil tills imorgon, ska träna men mamma skulle visst till Karlstad. Hoppsan! Får väl köra in henne innan Cocass behöver åka i värsta fall. Det löööser sig nog.

Nu ska jag strax åka ut till Tveta och skotta fram transporten, rida och rycka man!

Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Skogens konung

Enligt säkra uppgifter lyfte du inte ett finger när transporten skottades fram ;-)

2010-01-03 @ 10:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0