Tillbaks till verkligheten...

...som sagt. Idag började skolan igen. Jippie! Betydde dóck att jag inte kunde sova till klockan elva så igår kväll ställde jag glatt klockan på 07.00 i hopp om att komma upp då för att göra mig i ordning ordeeentligt, lite smink och så vidare ni vet :). Meeeen när klockan ringde så tänkte jag piggt att jag är finast utan smink och somnade snabbt om och sov till halv åtta. Tyyypiskt mig. Det blir nog bättre, eller inte..  :) Aja. Hann i alla fall äta frukost. Fast jag borde kanske skippat hallonsylten på det kritvita brödet. Skaaaa bli nyttigare!

Skolan var allmänt tråkigt. Punkt.

Efter skolan blev det gymmet med mammi :) vi pumpade skiten ur oss, (nåja.. det va till att ta i) kommer ha en ljuvlig tränigsvärk imorgon! Yummy!

Imorgon ska jag till mina finaste prinsessor :) <3 har inte varit där på tre dagar eftersom vi flyttat, fast vi har flyttat hem igen, fråga inte varför för det vet jag ärligt talat inte. Jag har vilket fall som helst bosatt mig i Åmål, på heltid.
På grund av det ska Philippa ståå kvar hos Cathrine vilket känns underbart för jag trivs som fisken i vattnet där och hästarna också.

Nu får det nog faktiskt bli en dusch!
Ajöss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

huset blev iaf skinande rent.....

2010-01-11 @ 20:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0