Tisdag!

Och jag är pigg oooch glad faktiskt! Vet inte riktigt varför men, kanske har en bra-dag helt enkelt :). Fast jag saknar Nitro en hel massa :( inte roligt! Vill ha min bebis hääär. <3

Har i vilket fall som helst sovmorgon till 11.40 idag, religion då, lunch, projekt och franska x( usch o fy. Ogilla franska just nu. Gick dock upp vid 9, mamma var in vid strax efter åtta och frågade vad jag höll på med trooots att det var det sista jag sa igår, att jag hade sovmorgon. Suck...druckit en stor kopp varm kakao och ätit en grov (!) smörgås till frukost.

I eftermiddag, efter skolan, när det nästan är mörkt x( ska jag hämta lite grejer i Tveta och sen åka till hästarna och pyssla lite. Rida Philippa, får bli en tur ut idag, hon har stått i tre dagar, illa! Imorgon kommer Marie för att rida och jag ska på möte, otroligt roligt, dock skönt när man bara har ett möte per vecka:P, nästa vecka ska jag till Karlstad på DUS möte. <3

Nu ska jag ta och göra mig i ordning, hinner kanske med lite smink idag :) haha.

Ajöss!

Kommentarer
Postat av: skogens konung

hoppas att det just var kakao och inte oboy.... för då kunde du lika gärna ätit socker....

2010-01-12 @ 18:20:26
Postat av: alexandra

sv: haha ja skulle kunna göra en åt dig ;) fast de va fan besvärligt, har inte ps heller utan ett annat, något sämre program som ja inte riktigt kan allt i än :P haha

2010-01-14 @ 20:23:15
URL: http://meandmeonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0