Onsdag + torsdag

Hejhopp

Igår provreds Eulalia, det såg bra ut, hoppas dom trivdes båda två! Hon skulle komma och testa fler gånger eftersom Eulalias son inte kan lämnas ensam än på några månader. Pluttan! Idag vilar hon nog, om inte Malin rider.

Philippa red jag på fältet men det kändes inte okej, varken hon eller jag var på topp. Sitter och väntar på veterinären nu, ska kolla upp ögat eftersom det inte blir bättre än det är nu och även kika på tänderna, får se vad hon/han säger men lär väl inte bli någon tävling på söndag misstänker jag.

Igår var jag och Fredrik förövrigt i storstaden Karlstad, mina främsta köp var en häcksax och en sekatör, tänkte försöka få lite ordning i trädgården. Köpte även ett par skor, bruna sandaler. Och lite bra att ha saker på IKEA.

Ska försöka få in lite bilder på datorn senare, bl.a från sist jag hoppade Eulalia =D.

Håll tummarna för Fjonk!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0