Jobb jobb möten möten möten...

Hejsan hoppsan!
Just nu är det myyycket att göra, allt på en gång verkligen! För det första så har jag fått första tjing som vikarie på ridskolan, tänkte att det är nog inte så mycket att göra.. eller hur! Jag har varit inne 3 gånger på en vecka cirka. Men det är pengar! Ska jobba hela dagen på söndag, men ja klagar inte! För det är KUL, alla har varit sååå duktiga hela tiden, glad =).

Sen så är det maaaassa möten nu också, denna veckan är det 5 stycken, igår var jag i Karlstad på DUS möte, jag och Emmie körde stenvilse som vanligt, två gånger dessutom. Man kan tro att vi aldrig varit på idrottenshus förut? Men jo, vi har varit där närmare fem gånger och det ÄR lätt att hitta. På lördag hittar vi direkt. Då är det nämligen årsmöte gånger två, DUS och VRF. Imorgon är det dessutom SRK styrelsemöte och på söndag är det tävlingsmöte, får se om jag hinner med det.

Så är det! Hade stallet imorse också, supersnabb var jag som alltid. Red på Fillifjonkan en sväng i paddocken, hon va fin, men är så sjuuuukt sugen på att åka iväg för att träna och tävla...

Nu får det bli tv:n en stund.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0