Låååång måndag!

Ja, en lång helg ledde till en otroligt lång måndag. Helgen har varit både stressig och jobbig, har gått upp klockan 6 både lördag och söndag vilket var segt efter en jobbig skolvecka, dessutom blev det stressigt att hinna klart i stallet då jag på lördagen skulle vara i Karlstad klockan tio och i söndags började jag jobba klockan 9. Men! Det är livet.

Philippa, mitt älskade odjur, har gått som en klocka faktiskt, igår hade dock vår granne släppt ut korna?! I en meter snö.. (de kan naturligtvis gå in också) men i vilket fall som helst var inte jag och min korädda galning beredda på detta så hon blåste upp sig slängde sig hejvilt och var allmänt bäng men det löste sig.

Idag har jag haft samtliga 4, 1½ timmes lektioner - tungt. Efter skolan satt jag på möte i två timmar, fick åka då eftersom jag inte varit hos hjärtat..Och nu sitter jag här i soffan och tänker inte röra mig många mer meter idag.

Stallet till möran.
Natta!

Kommentarer
Postat av: måns styvfar

var längesedan S släppte ut korna... måste ha varit ett tag sen du red till snåre

2010-03-15 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0