Läääängesedan

Hej hopp! Nu är jag tillbaks, eller jag har varit hemma sen i tisdags kväll men har inte hunnit skriva. Egypten var bra, det va VARMT och jag brände mig som bara den redan första dagen vilket innebar att jag va tvungen att ta det lite lugnt resten av veckan och därför är jag inte speciellt brun. Illa!

Har varit värsta duktig och jobbat hela två dagar denna helgen, i fredags vikarierade jag för Lena på ridskolan så jag hade tre lektioner, gick superbra. Förutom första lektionen då Sandy inte riiiiktigt var på sitt bästa humör. Stackars barn... De två andra lektionerna var stallelever och dessa skötte sig alldeles ypperligt.
Inatt satt jag även barn/hundvakt mellan 19.00 - 03.00, barnen somnade klockan nio och jag och Ebonny somnade vid elva tiden. Helt okej :P.

Min lilla älskade häst var riktigt sur på mig när jag kom till stallet i onsdags, hon tittade inte på mig på en timma sådet gällde att fjäska ordentligt för henne. Lilla surpuppan, meeen jag ser det positivt hon hade troligen saknat mig. Red ut barbacka både i förrgår och igår, gick superbra igår, hon var SÅÅÅÅ fin! Hjärtat mitt.
Nu har jag förnyat och betalt licens för 2010 så den 18 april bär det troligtvis av till Sunne för att tävla dressyr.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning och åka till Säffle för att gå på ett möte. (Har FEM nästa vecka...)

Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0