SEG dag!

Skoldagen var otrooooligt seg idag, fy tusan. Blir ju inte direkt bättre av att ha en drygt 2 timmar lång håltimma mitt i allt. Blev lite sittande UTE i SOLEN (!!!) i bara t-shirt då, supervarmt på våran uteplats :) mys! Hade mentorsamtal också, ska ha ett med studievägledaren nästa vecka oxå. Illa.

Efter skolan blev det hem till pappa och käka lite, sen stallet. Har haft lite problem på eftermiddagarna när bara Philippa ska in, Corall går nämligen fram till öppningen och ska inte släppa fram Philippa (rättare sagt så FÅR inte Philippa gå fram) så nu har jag haft terapi med monstret några dagar, jag backar undan henne genom att bara gå mot henne och säga backa, tills det finns plats för Philippa att komma fram, sedan säger jag stanna och IDAG fungerade det ÄNTLIGEN. Jag blev glad. Philippa gick braaa, hon har gått bra i två dagar nu, visst hon ångar på och tittar på allt men hon är bra. Igår blev det dock en incident när Malin och jag skulle rida åt varsit håll när vi var klara..
Philippa taktar AAALLTID några steg när vi kommer ut på asfalten, lika så igår, fast efter de där få taktstegen drog hon järnet, heeelt knäpp. Troligtvis blev hon rädd när hon hörde Cocass mot asfalten (har ju varit snö på vägen tills igår). Fick i alla fall stopp men det där med avskrittning var ju bara att glömma...

Imorgon har jag svenska och en halv biologi, resten av dagen blir föreläsning. OVÄRT.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte ovärt!

2010-03-12 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0