Back in blogg.

Hejsan hoppsan!
Sitter här och lyssnar på Caroline af Ugglas och kan inte låta bli att fundera på varför folk vill lyssna på så fruktansvärt sorgsna låtar? Det är ju inte bara hon direkt.. trodde kärlek skulle vara glatt och positivt ja :P. Jaja!

Grönnar på vad jag ska hitta på i mitt nya rum.. hur det ska möbleras och var alla tavlor ska sättas upp! Ska ta över Antons rum där nere nämligen.  Sen så har jag kommit på att jag ska ha en sänghimmel! Det verkar så mysigt =)

och vad ska jag göra till hösten? Just nu (!) är jag bara inne på att försöka få ett jobb efter ridledarkursen (27 juni - 19 juli) och jobba något år och plugga sen. Meeen jag vet inte. Praktik + hippologen är några alternativ också, har sökt ett par praktikplatser men de ligger sååå lååångt bort.

Vi får se vad som händer!
Nu ska jag skriva uppsats!
Ajöss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0