Bonjour!

Ååå idag är jag ledig, underbart med tanke på att det var sviiiinkallt i morse och att jag var ensam i stallet igår, sorgligt men sant! Skämt åsido, gick finfint.

Borde dock ta mitt iqbefriade huvud o gå ut i stallet och fortsätta klippa ponny, jag får inte ihop maskinen själv - trots beskrivningar och hjälp. Menmen. Nu är ju Anja hemma och kan hjälpa mig.

Kanske får vänta ett tag, känns inte jättelockande att gå ut.. borde dessutom rida min kuse. hm..

Idag har vi gjort chokladkola! Blev såååå gott <3 snart är det jul!

Och snart är det första helgen i december, då ska jag åka hem och jag kommer vara ett nytt jag efter den helgen, är tanken. Haha. Det lät allvarligt ;)

Hittade ett ledigt jobb på Jokkmokks ridklubb.. stallchef. Synd att det är så långt bort - var inga stora meriter, ridledare prioriterades högre.. kallt är det säkert där oxå. Men heltid.. hm!

Något mer vettigt har inte jag att säga!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0