Different name, same story.

Jaha ja. Vart ska man börja idag då?

Det är vecka 44, vi har 16 hästar på gårde (tror jag) och vi är denna vecka 6stycken i stallet - med andra ord är A, S och jag lite "överflödiga" och jobbar med att städa, inventera och fixa inför vintern. Känns ganska skönt att kunna ha sin långa lunch utan att det blir stressigt.

Philippa är lite halvstressad eftersom många har flyttat och det varit lite rörig stämning. Hon ska få en lugn vecka med bara uteritt så hoppas jag hon kommer tillbaka och är som vanligt sen. Hon är världens finaste Prinsessa <3

I kväll ska jag träna Goldie för Josefine, det ska bli roligt. Ikväll ska Anja och jag börja träna oxå, får se hur länge det håller i sig, om vi ens kommer igång!

Helgen har varit trevlig - ridsportforum i Bålsta http://www3.ridsport.se/Svensk-Ridsport/Nyheter/2010/10/RIDSPORTFORUMNudrardiskussionernavidare/, klicka på länken och läs mer. Värmlänningar kan och gör det hela mycket roligare ;).

Nu ska jag ut och inventera sadelkammare - lätt tänker säkert en del.. jag håller inte med.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0