Eeeensam!

Japp, om det är någon som vill skrämma skiten ur mig är det bara att bege sig till Kvicksund för nu sitter jag här helt ensam i vårt lilla hus. Ensam borde kanske definieras.. det kommer troligtvis in en Isis snart, igår tappade vi bort henne.. hittade henne i hönedkastet, undrar hur i hela friden hon hamnade där, utan att någon märkte det? och dessutom hänger det maaaassvis av nytvättade kläder i heeela huset! Jag och Anja tvättade för kung och fosterland igår.
Känner att jag tappade den första tråden lite - ensam - Anja och Sabine är hemhemma! Det är dock inte sådär jättesynd om mig om jag ska vara helt ärlig, A har precis åkt och S kommer tillbaka innan jag vaknat imorgon.

Är lite halvmör i kroppen idag, precis som typ alla pållar jag galopperade i snön igår, bra för oss alla! Efter alla galoppturer red jag Philippa igår, först lilla rundan i skritt med Anja och Simb, efter det i ridhuset, hade dock två hästar på lina i ridhuset samtidigt, hon var inte jättekoncentrerad direkt!
Imorgon ska vi äntligen träna för Josefine =) hoppas vi är på bra humör då.

På torsdag åker jag hem till Värmland en tur, om det går att ta sig dit för all snö? Hoppas på det! Lär dock bli en låååång resa.. typ sådär 5½ timma. KUL. Får se till att ladda datorn ordentligt och få fram någon bok + musik så ska det nog gå bra.

Under helgen kommer även kusinerna hem, har inte sett tokarna sen i augusti, innan jag flyttade hit så det är verkligen på tiden! Längtar =) Ska även passa på att hälsa på i alla stall hemma, Björkhagen, Högbacken och ridskolan åtminstone, alla var till att ta i. Se om unghästarna växt något, spännande.

L var jätteduktig igår, vi var ute och red i snön med Anja och E, galopperade på fält och hoppade över nedfallna träd, så duktig! Bästa Lukas =)

Nu ska jag fortsätta min ensamma kväll.. Anja har sagt att hon ska skicka/lägga ut en otroligt rolig film på fb sen, får väl se om jag delar med mig av den.. Imorgon ska jag prata skit med bästa årjängsbon, Storm. Längtar redan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0