God kväll!

Jag har ju helt glömt att berätta om min och Anjas träning! Vi är på G med STOOORT G nu ska jag säga er, idag förra  veckan gjorde vi två löppass och två styrkepass, samma denna veckan fast lite intensivare. Måste ge mig själv plus i kanten att jag faktiskt orkar hålla tempo (och variera naturligtvis) i en halvtimma utan att avlida, riktigt bra för att vara mig, eller hur Mullis?! (ska försöka ta död på skämtet - "jag tror jag dör" efter 100 m, berörda vet vad jag menar!)

Har sprungit idag, bort till fula huset och det kändes LÄTT. Imorgon är det "vila" - jag jobbat själv hela dagen eftersom Bine är sjuk och Anja ska till sadelprovarn med Simb. Med andra ord är det jag och tolv hästar imorgon. Två ponnys som ska ridas och en på träning det lär bli en rolig dag... varför klippte jag inte klart SB och L idag?! Jäkla nöt...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mull

I´m in chock! men den kommentaren du kläckte ur dig är odödlig ska du veta :D

2010-11-16 @ 18:06:38
Postat av: Damlin

haha känner samma kännla som plutt, ligger här med hakan nere vid fötterna och får inte upp den xD det skämtet kommer alltid vara en klockren komentar :D

2010-11-16 @ 20:52:02
Postat av: Jalleballe

Ni är så onda!! :D

2010-11-17 @ 13:33:50
Postat av: Palle - ofcourse

Kan inte ens min signatur längre... illa!

2010-11-17 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0