Hur man överlever en helg med toasts!

Söndag kväll, slut på ponny-sm och slut på mountain horse cup, slut Alex! Det har i alla fall varit en rolig helg, Ella och Y tog hem segern i MHPC, jättekul!

Tävlingarna var bra, förutom maten, eller ja, det beror väl på hur man ser det, det var väldigt gott fika, och det fanns visserligen hamburgare och korv, ibland. Men för det mesta blev det helt enkelt toast och ja, min mage  säger upp sig om man äter det för mycket. Usch! Som sagt, väldigt goda kakor ;)

En liten rapport om Philippa också, i fredags hopptränade vi för Josefine, det gick jättebra! Både hon och jag var bra faktiskt =), igår var vi ute och gick Lilla rundan (ca 2km) och idag red jag dressyr i ridhuset, hon var suuuperfin efter en stund! Ska  bli jäääätteroligt att träna för JB imorgon! Hoppas hon är lika fin då =)

I övrigt så är veckan ganska lugn, tävling på söndag för E och ponnysar.. nice!

Så är det!
Nu ska jag ta natta =)

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0