Ledig?

Är såkallad ledig idag, ligger i soffan och jäser nu, hade planerat in en sovmorgon - var ju bara att glömma när fem personer, även kallade de andra praktikanterna, klampar in och ska äta frukost klockan 8 ;). Så det var bara att gå upp

Fick dock en del gjort, har städat hela huset  - vuxenpoäng! Igår städade Anja och jag avloppen i badrummet och stallet, riktigt äckligt! Men nu är det rent och det luktar till och med bättre.

Philippa har fortfarande semester, rider bara ut. Igårkväll fick min älskade Anja för sig att vi skulle rida ut i ösregn och blåst, supermysigt...inte. Orkade inte sätta på stiglädren på sadeln och Simb ville springa fort så det gick ju inte att trava heller. Kaaaallt!

Imorgonkväll åker jag med pappa och mina kära syskon upp till Stockholm eller närmare bestämt Täby och hälsar på Ingrid. Åker tillbaks hit på fredag kväll.

På söndag är det tävling med 5ponnys på Stora Ekeby. Tjoho!

Nu får det bli lite lunch här ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer Schiller

Hej!

Ridhuset som ligger i Lilla Åskebro har du någon aning om vem som äger det & isånnafall skulle du kunna skicka kontaktuppgifter om ägaren till mig?

tack på förhand! Jennifer

2010-11-09 @ 11:17:32
URL: http://teamöpix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0