Mysdag!

Ja, det är det verkligen, än så länge! Lång sovmorgon, rostat bröd och the till frukost och nu ett par slötimmar med sötaste Molly som sällskap, ännu bättre är att det viner runt husknutarna, en bra orsak till att vara inne, tycker jag.


Hon är bra söt!

Det mysiga håller dock inte i sig för evigt, jag har två hästar att rida som båda borde ridas ut, en SKA ridas ut, så är det bara. Tur man får sällska av Anja.

Igår var vi ute och sprang, det gick fint, vi tog till och med lite omvägar för att dryga ut tíden. Inte likt oss?! Men bra gjort ändå. Idag är det såkallad vila och imorgon styrka. Härligt!

Härom dagen prövade jag sitta på Simb, Anjas varmblod oxå, det gick super, vi matchade varandra perfeeeekt. Eller inte ;)


Jag och Simb Informer, men han är fin travhäst och jag är snygg skogsmulle.

Vad har vi gjort mer tro... jo! I Brist på socker/godis gör vi naturligtvis eget. Plus att vi har en egen bagare, Sofia Lundvall. Tur är väl det, annars skulle vi förgås!


Det här är såkallade chokladtoppar.. me mûsli istället för cornflakes... gott!

Och Samma dag var Anja såååhäääär söt:



Nej nu får jag sätta fart! Ut och rid männska!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0