Myskväll!

Efter en blåsig dag är det faktiskt ganska skönt att mysa ner sig i soffan med lite glass, chips och cola, får känna sig lite halvfet och bara slappa.. underbart!

Idag har vi i alla fall tränat för Maria Karlsson, det gick fint! Hoppträning. Flippsan var pigg, som vanligt. En sån här dag vill jag faktiskt börja hopptävla igen, får väl kanske testa lite till våren. Fälttävlan? Jag red fram E åt Maria oxå, vet inte vad man ska säga om det riktigt, han är mäktig och lite speciell, men det gillas!

Anja och jag har tränat lite oxå, kändes fint. Jag är ganska imponerad av att jag faktiskt orkar göra riktiga armhävningar! Nu tappade nog mina föredetta klasskompisar hakan, igen!

Vi har fått en gäst i huset oxå, katten Isis verkar ha flyttat hit, trevligt med sällskap.



Anja var rolig förut, hon somnade PÅ soffan ;)



Efter det tog vi en promenad till Ica.


vilket resulterade i spoooooookybilder nedanför bron.

Nu ska jag titta på Mamma mia <3

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mull

Ett "ord":

:O

2010-11-25 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0