Kall dag!

Ja usch, idag har de första snöflingorna för den här säsongen fallit över Storängstorp, brrr... Idag har jag jobbat halvdag i stallet och på förmiddagen tränade jag dressyr för Carro på Philippa, i början kändes hon inte alls som vanligt men vi skyller på ogenomriden kuse (hon har ju trots allt tagit det lugnt sen i torsdags och hoppade igår), när hon väl fick komma igång och galoppera var hon jääättefin! Skruttan! Kunde böja och ställa hur som helst ooch göra helt okej skänkelvikningar i både trav och galopp - KUL!

På kvällen var jag med E på träning på ett nytt ställe för Erik Bergqvist, gick så bra så men uuuusch vad det var kallt!!! Mycket fint nytt ridhus var det i alla fall =D

Imorgon ska jag vara i stallet heeela dagen, klippa ponnys + tvätta och förbereda för tävling på fredag.. nationell i Södertälje?! tror jag... Plus att jag ska träna Philippsan för Josefine på förmiddagen, skoj! Sen får hon ta det lite lugnare i helgen eftersom vi ska på tävling med ponnyer både fredag och söndag.

Så är det!
Nu ska jag sova!
Natti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0