Long time ago...

Jaha, hur ska man lägga upp det här då?

Jag är ju ingen superbloggare i alla fall, det är ju en sak som är säker. I helgen har jag varit hemma i Åmål, festade i lördags vilket inte var speciellt lyckat men däremot luuuuckat! Kommer inte ihåg så mycket - mellan 23-02. Men men! Ber om ursäkt för det ;)

Är tillbaka i älskade Kvicksund nu i alla fall - har jobbat hela dagen idag, skönt att vara igång. Dock stel i kroppen och småont i båda knäna, får bli gympaskor imorgon också.

Vi har lite mindre hästar i stallet nu, Champ och Likör har åkt hem, Disney är i trappalanda och Dagny+Tribun har flyttat.
Förra veckan fick Philippa nya skor av Emma och Kocka var här och kände igenom henne, hon hade spänningar i korsryggen som han lossade på också var hon lite gallig i bakknäna (liniment på dem). Skrittade torsdag och fredan och under helgen har Anja ridit lite på henne. Idag var det hoppträning för Josefine som vi var med på, gick helt okej med tanke på att hon har tagit det lugnt i fem dagar. Vi hoppade studsserier och enkelhinder på spåret.

Ååå jag har ju glömt säga att jag var på Mamma Mia musikalen när jag var hemma, den var riktigt bra!

Nu blir det alldeles strax sängen, har sovmorgon imorgon, eller ja det blir väl vad man gör det till.. kanske skulle ta en promenad. Plus att jag har träning för Carro klockan 11.
hm...

Spikmattan får nog få sig en omgång också!

God natt!


Partypinglorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0