Ojojoj

Mina ben värker något enorm, beror på att jag har ridit ponny i alldeles för korta läder idag usch! Men roligt var det! Två stycken små ulltottar har jag rejjsat på idag, riktigt skojj!

Eftermiddagen gick åt till att rida Goldie, han är allt bra fin, fast idag var han lite dum faktiskt, fjantade runt för en låda som stod där den inte brukar stå.. rödtott! Red honom igår oxå, i ridhuset, gick riktigt bra! Finaste kungen =)

Philippa vilar idag men igår red jag lite i ridhuset innan jag och Anja åkte till apoteket och hämtade lite meduciiiiiner. Najs. Vi hade riktigt flyt när vi var inne på COOP och handlade lite, hittade nämligen en sån där bra diskborste som vi hade tidigare - med svamp istället för borsta åsså kan man fylla på med diskmedel i den - superbra!

Annars har det väl inte hänt så jättemycket idag. Ett ord - Gubbsjuka. Får representera dagen, berörda förstår.

NU ska jag titta på film och korsitaket, det blir sommaren med Göran - idag oxå!
Imorgon är det stall 06- ca 14.00 sen ska jag och E på träning!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0