Rullar på..

Japp, det gör det! Vissa förändringar kommer ske men det tar vi när allt är klart..

Just nu sitter jag mest och gör ingenting eftersom jag är ledig, inte helt fel ska jag säga er, borde dock ta tag i disken, gå ut och klippa Philippa, göra matlådor och rida, men det får bli liite senare, man ska väl hinna vara LEDIG också?!

Cezar har Carro ridit på två dagar nu, han sköter sig bra! Bättre för var dag, positivt. Han är riktigt fin med ryttare, annars ser han ju lite mer ut som en valack :P även i beteedent, vilket är positivit och väldigt skönt!

Champ får spekulanter från Norge idag efter klockan fyra, hoppryttare. Får se hur det går =) hon ska få sig ett bad innan för nu är hon daaaammig!

Goldie har jag ridit ut på 4 dagar denna veckan, känns bra! Vi börjar hitta varandra lite mer. Igår var vi på sumpvallen och galopperade =D

Lucaz går ute dygnet runt med Zorro, ska dock plocka in honom en sväng sen om jag får tid över, nästa vecka får dom nog börja gå in på natten igen, i alla fall om Zorro får bestämma, Lucaz går mer än gärna ute.

Philippa gick träning för Josefine i fredags, hon lyssnade och tittade på allt utom mig så det tog ett tag att få till det men det släppte tillslut, hon är brunstig....... Igår vilade hon och idag får det nog faktiskt bli lite ridning på sumpvallen (en gammal hockeyrink, sand under med gräs och småbuskar ovanpå - perfekt!) Sen ska hon ju som sagt klippas så det lär väl bli lite bombartat ett par dagar!

Igår var jag och Anja på hööks och IKEA under lunchen, köpte ett ländtäcke och reflexer på HÖÖKS och ett durkslag, duschdraperi och förvaringsgrej till mitt stallskåp på IKEA.

Ska försöka taa lite nya bilder så ni får se hur det ser ut och hur välstädat jag har det (i stallet).

NU Får jag sätta lite fart om jag ska hinna med allt som ska göras!

Kram

Hundvakt åt Aimy, Carros vovve har jag varit några nätter oxå ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0