Träningsvärk deluxe!

Jo tack, mina ben har lite halvt sagt upp sig efter gårdagens bravader! Men det är inte mycket att göra åt det, jag började ju trots allt klockan 6 i morse också och det tog inte ens emot att gå upp (psykiskt i alla fall).
Sabine fick jag väcka så hon fick upp och mocka lite skit med mig eftersom Carro är sjuk, igen.

Har även varit tur och retur till Åskebro idag, Ella har tränat för Erik Berggren, gick kanoners, jag var en mycket effektiv hinderhöjare och bajsplockare, i alla fall om jag får säga det själv!

Philippa fick gå lite i ridhuset nu på kvällen, barbacka, inte fel! Hon var faktiskt riktigt fin. Har tvättat hennes paddar och backONtrack idag så imorgon blir hon ren och fin på benen igen. Perfekto!

Nu sitter Sabine och jag o tittar på Paul Schoekmöle (stavning?! vad är det?) hingstarna på dvd, riktigt roligt faktiskt. Man blir ju lite drömmande om man säger så.. väldigt bra uppladdning inför veckans hopp och dressyrträningspass. Imorgon ska det hoppas lite här och på fredag drar jag vidare mot Bålsta (!?) och ridsportsforum med förbundet, blir där hela helgen så jag får väl försöka få upp Anja på min lilla häst.

Imorgon ska jag passa på att rida Goldie oxå tror jag minsann!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0