Torsdag = ledig!

Jahaja, vilken ände ska man börja i?
Philippa är frisk! Jag och Anja var på djursjukhuset med henne igår, jag höll andan genom hela undersökningen ungefär och vart överlycklig när bästa Maria äntligen sa att såret ÄR LÄKT. Finally!

När vi ändå var på Strömsholm passade vi på att hämta hem Josefines dressyrsadel som ska säljas.. skulle prövas på Philippa eftersom jag misstänker att hennes dressyrsadel inte är helt okej till henne, har ridit i hoppsadeln några dagar nu och det är enoooorm skillnad. hm.. ska dock kolla hennes dressyrsadel ordentligt först. Hur som helst så låg inte JB's sadel speciellt mycket bättre - så nej till den.

I övrigt så mockar jag skit och tränar järnet ungefär, Philippa går SÅHÄÄÄÄÄR mycket bättre nu än första veckorna, helt galet underbart. Kan galoppera, utan att skena! Och Dessutom rida ut i mörker o regn MED sällskap och ha kontroll på en häst som är mjuk i munnen, hur underbart är inte det liksom?! Min fina tjej <3

Nu ska jag och Anjabanja titta på lite sällskap!
Hejjjs!


DISNEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0