Upp i sadeln igen!

Japp, idag fick det vara nog på stillasittandet, trötta som tre spöken var i vi i stallet kl. 6, alla tre. Har jobbat på riktigt bra idag. På förmiddagen red Carro Champ och Likör som jag fixade medan Sabine och Anja krattade ridbanan, helt okej uppdelning - yes!

På eftermiddagen var det min och Anjas tur att rida, Philippa och Dagny skrittade vi ut en gaaanska lång tur i alla fall. Flippsan var pigg och glad efter att ha vilat sen jag åkte i backen i måndags. Efter det skrittade jag ut på Goldie en sväng, trodde det skulle vara bekvämare för ryggen än Philippa men icke.. ajaj. Så kan det gå! Bara att försöka mjuka upp den. Carro pratar om någon massör...hm... vad är det? ;) haha. Borde kanske egentligen gå dit! Får se på måndag...

Imorgon ska jag upp och knoppa Yrrol som ska iväg på både dressyr och hopptävling och efter det jobbar jag tillsammans med Carros pappa Peter heela långa dagen. Dock ganska lugnt på helgen när inte alla ponnys är hemma =)

Nej, nu ska jag fixa i ordning lite tacos!

Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0