Uppsala tur o retur!

Mm, idag har jag och Bananja varit i Uppsala med två pollar.

Philippa ligger i hårdträning och samlar på sig päls - tänkte klippa henne så småningom. Igår red vi dressyr barbacka i ridhuset och idag tömkörde jag henne. Hon är pigg som bara den, märks att det är höst i luften..
Imorgon ska vi träna för Josefine, hoppas hon sköter sig då oxå.

Måste även skryta lite om min backning med transport - jag äger järnet! Måste försöka öka på min körkortsstatus till våren..!

Vi har delat upp hästarna också, Sabine har ponnyerna, Anja har Eliaz, Zorro, Måns och Likör medan jag har dom bästa - Goldie, Cezar, Champ och "nyförvärvet" Lucaz (Josefines 4åring), världens sötaste 4åring som påminner något enormt om Parducci - ska försöka ta lite bilder på honom imorgon.

Anja och jag åt lyxmiddag idag, micro-potatisgratäng, köttbullar och bearnaisesås :D hihi och vi stannade absolut inte och köpte godis påvägen hem från Uppsala, skulle aldrig falla oss in.

Imorgon lämnar världen finaste och mest älskade och underbaraste varelse jorden för att galopper frisk och glad på Trappalandas gröna ängar. Min fina Santo <3 Jag älskar dig!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0