Äääntligen!

Idag! Efter nästan tre år fick jag äntligen upp systeryster på hästryggen igen! Och jag behövde knappt ens föreslå det... barbacka i grimma och grimskaft ute på ett fält fick hon helt plötsligt för sig att hon skulle sitta upp på henne.. jag förstår det knappt själv! Finaste Philippa var hur snäll som helst <3 mitt hjärta!

Annars rullar livet på, jag är i Tveta nu, sitter och jäser med en cube och en påse naturgodis, vilar upp mig så jag orkar med påskhelgen ;) Imorgon är det middag med farfar, lördag middag hos Erna o Hans och på söndag är det middag hos morfar.

Allra mest längtar jag ändå tills söndagkväll för då får jag träffa min Björn igen <3

GLAD PÅSK på er!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Bara för att jag var trött i benen var det ju ;)



Nöjd när jag kommenterat och skrivit "älskar dig" nu lr;)



ÄLSKAR DIG !

2011-04-21 @ 20:19:35
URL: http://andreapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0