Dejt!

Med en kladdkaka dock, inte bra, inte bra alls! Men ja.. meningen var att jag skulle slänga ihop en kaka till min kära tränare Wille som kommer imorgon - vilket jag också gjort, men hon behöver ju inte hela (jo.. jämfört med att jag definitivt inte behöver resten) och jag är ensam hemma (som vanligt) vilket innebar att jag åt upp resten, nästan. Inte bra, som sagt. Får köra extra hårt på träningen idag, och imorgon!

Det är full rulle på Kyrkogårdsgatan idag.. mässa i tennishallen i helgen så det körs grejer för fulla muggar just nu, inte värt man går ut.

Ska anmäla till årets första tävling på måndag tänkte jag, beroende på hur träningen går imorgon, blir endera lokal - bara LB:1 den 16 april eller regional LA:4. Viss skillnad. Förhoppningsvis glänser vi järnet imorgon, det är den där förbannade förvända galoppen som spökar..
För tillfället är jag enormt sugen på en unghäst också, en Lucaz fast som utnyttjar sina ben till fullo (vilket jag är helt säker på att han kommer göra så småningom) va roligt allt skulle vara då! Det är inget fel på Flippsan heller men vore kul med nått yngre oxå..


En sån, ingen som vill skänka mig en? :P

Nu ska jag hitta på nått annat!

Hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0