Fisketur!

Sitter i Årjäng just nu, väntar på att Björn ska bli klar så vi kan åka till Åmål istället. Idag har vi varit ute på sjön och fiskat :) superskönt väder! Synd på allt pollen bara... blir så hiiimla trött av allergimedicinerna, inte kul :( hur som helst var det väldigt trevligt, Björn fick två stooora gäddor. Hade kameran med mig så idag blev det mycket bilder :).

Flippsan får vara idag, det blir bara värre med allergin därute :( pestopina!!! Imorgon ska jag dock rida en sväng i skogen lr så, får nog hoppa över träningen på lördag.. känns inte som vi är i form för det (inte jag iaf..) Mycket till helgen redan som det är - jag fyller år!

Nu ska vi strax åka..



Stoooor fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0