Måndag!

Har haft en riktigt aktiv måndag, iaf efter lunch! Jag tog en enligt mig (!) välförtjänt sovmorgon, ringde förvirrat till mamma precis när jag vaknat och undrade varför hon ringt, hon sa lika förvirrat att det hade hon minsann inte gjort, jag var helt övertygad om det men nä... jag hade visst kollat lite fel... det var pappa som ringt. Fin start på dagen!

Förmiddan ägnades åt allmänt slappande.. jag drog ut på turen till stallet mer och mer eftersom jag inte orkade GÅ dit. Men efter ett tag insåg jag ju då att det faktiskt står en bil (något avställd men fullt körbar på tveta-vägar) utanför som nog behöver rastas, sagt och gjort! Packade mig in i röda faran och hämtade upp Elin påvägen. Red dressyr på banan med flippsan.. övade på galoppen - att hon ska vänta och inte bara hänga sig i och dra, funkade okej. Efter det hade jag lektion för Elin på hennes Rossi, han är 4år och någon korsning mellan ardenner och welsh (I think), gick bra! Hon fick öva på att få honom framme istället för att han skulle gå och tjaffsa i slowmotion trav. Ska försöka ha lektion någon gång i veckan, mycket kul! :D wiiie!



Blev en lång-fika inne hos Eva-Lena efter det och senare grill med pappa och bror.

Imorgon är det möte med coachen kl.10, Storm kommer till Åmål får nog bli en fika! En tur till stallet får bli och på kvällen ska Mull och jag hejja fram Färjestad!

Så är det!

Tjennaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0