Nattuggla..

Halvligger i friggeboden.. slötittar på film... tänker... TÄNK va bra om man kunde lägga huvudet på kudden och sova istället. Men nej. Sånt har jag inte i planerna just nu.

Idag (igår) sov jag på tok för länge, kanske behövdes med tanke på att jag faktiskt varit rätt pigg hela dagen! Var hos coachen en sväng, i Säffle på styrelsemöte och sedan spenderade jag nästan tre timmar i stallet, underbart! Philippa hade gjort en äkta lerinpackning dagen till ära (lerkocklerna var fortfarande blöta......) men snäll som jag är borstade jag henne kliniskt rent, åtminstone så ren det gick att få henne, skrittade ut i nästan en timma, barbacka med hack, letar motivation genom att inte ha några krav på varken mig eller henne. Idag lekte vi lite mer westernridning, det är faktiskt ganska kul när hon lyssnar utan att man behöver ta i tyglarna..
Spikey fick sig också en omgång med borstarna, lillgrabben var dammig...

Imorgon ska jag till stallet redan vid halv nio, hovslagaren kommer till alla förutom min (tror jag) sen blir det coach igen, baka med Malin och kanske fiska lite med Elin.

Så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0