Oaktiva jag!

Hello!

Ja, som sagt taggas det för tävling.. försöker mig på en ny taktik! Rida på lite som möjligt på banan, får försöka fjäska med damen så hon kanske kan tänka sig att bete sig ordentligt på söndag. Igår red jag ut och galopperade i lättsits, bara rullade på i låg form, blev några kilometer totalt, hon behövde nog det - jag också, fy bubblan vilken träningsvärk jag har i vaderna! Dock ingenting emot vad jag hade efter att ha galopperat fem b-ponnyer i för korta läder.. det var SMÄRTA!

Idag tömkörde jag henne, bara lätt och var noga med att hon skulle arbeta lugnt och tänja ordentligt. Gick fint!

Min älskade mamma fick jag kläder av idag, OM jag blev glad! Hon är bäst <3




Detta fick jag, tröjan som jag fick är dock rosa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0