Onsdag kväll!

Har precis tagit en dusch och krupit till kojs efter att ha tittat på Grey´s anatomy och Off the map, tycker båda serierna är great, det enda jag följer.

De senaste dagarna har varit riktigt roliga, sociala och bra helt enkelt! Jag är glad! Igår var jag hos min coach, gav lika mycket som vanligt (ironi), träffade Johanna och Sussu - vi lagade mat och tittade på Sex and the city, mysigt! sist men inte minst var jag och Malin i Karlstad och tittade när Färjestad (såklart) dängde Skellefteå i första finalmatchen. Hade även min första hästfria dag på en hel månad!! DESSUTOM fick jag ett efterlängtad samtal från sydligare breddgrader... wiiie!

Idag sov jag alldeles för länge, gick inte upp förrän strax efter tio.. illa! Tog mig i alla fall ut på en springtur i spåret, blev ganska lugnt.. körde utan bricanylen - lite jobbigare, efteråt fick den bli lite mage och armträning, inga fel! Slappade järnet tills mamma kom hem och åkte till mormor för att putsa hennes fönster (jag är ett bra barnbarn ja!) och red sen min älskade Philippa, idag var hon verkligen tummen upp. Började träna delar av programmet till tävlingen (La:4), bakdelsvändningar - sitter som ett smäck, dom gör hon riktigt bra, och uppridning i galopp m halt, ryggning 4 steg och sedan fram i galopp och halt på nytt, lite knepigt får bli mer övande på det men hon gjorde det bättre än jag väntat mig! I övrigt var hon pigg och ville helst trava med stora rörliga kliv.. hon är roligast när hon är sån så jag klagar inte!

Imorgon väntar Tveta-huset på mig, pappa drar till Täby.
Åsså får jag besök av Björn <3

Pusspåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0